Communicatie met klanten
Iedereen klant
Of het nu de cliënt aan de balie is, het bedrijf aan de andere kant van de lijn of een collega van een andere dienst: iedereen heeft klanten. Ze zijn diegenen die op je rekenen en op één of andere manier geld binnenbrengen. Hen op de best mogelijke manier verder helpen, maakt van jou de ambassadeur en het gezicht van je bedrijf of organisatie.
In de frontlinie bij moeilijke situaties
Dat betekent natuurlijk niet dat werken met klanten vanzelfsprekend is. Integendeel. Je krijgt misschien te maken met onduidelijke of verwarrende vragen. Of met vervelend, eisend of dwingend gedrag. Soms gaan klanten zelf over de grens en moet je jezelf en anderen daartegen beschermen. En soms kan je klanten niet verder helpen en moet je dat vertellen op de best mogelijke manier.
Meer weten?
Verderop vind je een greep uit ons aanbod. Elk traject passen we aan op maat van jouw vraag. Je kan bovendien rekenen op expert-trainers met ervaring in de sector waarin je werkt. Of het nu gaat om een bedrijf, een openbaar bestuur of een organisatie in de social profit, zorg of welzijn.
Contacteer ons voor meer informatie